fredag 20. desember 2013

Juleforberedelser

Hei
Nå er det ikke mange dagene igjen til juleaften og jeg gleder meg.... Er snart i mål med det meste.
Innspurten på strømpene
 
I dag har jeg gjort ferdig noen kniplete nisser også
 
disse skal henge på juletreet snart
 
Julebakst har det også blitt rundstykker og brød- fornøyd med begge deler.
 
 
 
Nå henger krist -tornet i vinduet og jeg venter litt på at det skulle bli hvitt ute igjen, men det blir nok en grønn jul i år.
I morgen snur solen og det gleder jeg meg også til. Ikke for det : det er hyggelig med stearinlys og bål på peisen og et lunt pledd å sitte under også.
Strikkekurven står jo ikke langt unna noen gang.
Det har blitt en del sokkestrikking den siste tiden for jeg fikk noen på bestilling. Er fornøyd med resultatene 
 
 
Dette er en av sokkene jeg kommer til å strikke fler av. Det spørs om ikke julehelgen byr på litt tid til litt strikking også. Slapper så godt av da, når jeg kan få strikket litt
 
 
Ønsker dere alle en God Jul.......




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar