søndag 24. november 2013

Julemarkeder og Epla

Hei Folkens!

Nå har jeg vært med på to julemarkeder og det forsvant en del der. Hadde nokså mange varer og har nå i kveld begynt å legge noen av varene på epla butikken min "Kaffekjerringas Verk"

Kommer nok til å legge ut litt mer etter hvert. Noe blir kanskje å finne under juletreet hos noen også når den tid kommer. Vi får se....


Her er fra julemarkedet med noen av juletingene mine blandet med mange andres.


Her  er noe av det jeg har lagt ut i butikken.


 
 
Håper salget blir bra så det blir plass i skuffene for nye ting jeg lager.
 
Gledelig for meg og som jeg er litt ekstra stolt av er at fotografiene mine har solgt så bra. Fikk til og med bestillinger på noen usett.
 
 


Neste helg skal jeg kniple på Folkemuseet og det blir spennende. Har aldri gjort det før, men de som har gjort snakker om mye interesserte folk og stor entusiasme og glød kommer de hjem med.

Ha en fortreffelig uke så dukker det vel noen ord opp igjen selv om julestria står for døren.....
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar