mandag 24. mars 2014

Vårmarked pluss pluss

Hei!
Nå er det en stund siden jeg har skrevet litt. Det har vært travelt den siste tiden. Var med på vårmarked i helgen og er fornøyd med salget.

Her er noen av mine sokker også.

Har begynt å tenke på sommeren grøde og har sådd i kasser for å plante ut i drivhuset når det blir varmere. og jada, det gror allerede i kassene. Må nok snart potte dem om.


Nå er det heller ikke lenge igjen til påske og jeg er vel litt over halvveis med påskeløperen.
Fant oppskrift i et magasin jeg kjøpte


Jeg har fått meg ny mobiltelefon og der fant jeg et litt morsomt tegneprogram så sambo og jeg sitter og tegner litt av og til. Det blir stort sett mange rare ansikter. Noen blir faktisk litt morsomme.

her er ett til
har jo engang gått på tegnekurs, men da tegnet vi det vi så, mens her er det fri fantasi og fri strek.
Kommer nok til å tegne en del når jeg kjeder meg på buss eller trikk.
 
Jeg har en litt roligere periode innen strikkingen nå. Har tenkt å ha et jevnt tilsig av varer til eplabutikken, men det er lenge til neste marked så nå kan jeg hvile meg litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar