onsdag 8. mai 2013

8. mai 2013

Hei her er jeg, Helga Karolines. Jeg oppretter blogg i dag for første gang og merker at det er litt spennende.....

Jeg er en dame midt på treet eller såkalt i 50årene....

Jeg er opptatt av mange ting. Særlig innen hobby såsom strikk, brodering, hekling, knipling og diverse andre teknikker.

Ved siden av er jeg også svært interessert i fotografering. særlig av natur og ikke minst fugler.
Jeg holder mye øynene åpne når fuglene flyr forbi eller setter seg i matfatet. Jeg forer fuglene hele året. Det er mange forskjellige fugler som dukker opp også noen av de mer sjeldne og da får jeg et lite kikk hver gang.

I en rund bolle som jeg har fuglefrø i oppdaget jeg i dag en helt annen skapning sitte. Ekornet hadde tatt plass i bollen og godtet seg tydelig med fuglefrøene. Jeg prøvde å fange den med kameraet. Vet ikke om jeg har lykkes helt med det ennå. Har ikke fått lagt inn bildene ennå.

Jeg har butikk på epla.no. Kaffekjerringas Verk heter den. I dag har jeg lagt ut tre nye ting der. Butikken er nokså ny så jeg har ikke solgt allverden ennå, litt har det blitt, men jeg håper jo stadig å finne interresserte kjøpere.
Så ja, mye tid går med til å skape ting for salg og evt på bestillinger som jeg får ved siden av.
Jeg har flere arbeider på gang stadig vekk.

I dag ble jeg ferdig med tre produkter og jeg fikk levert en babyjakke som jeg hadde på bestilling.
Fornøyd med det. Nå får jeg ta bloggen fatt og se hva jeg kan få til med den. Spennende blir det.
Ett av produktene som ble ferdig i dag og ligger til salgs i butikken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar