torsdag 9. mai 2013

Tyven tyven.....

Hei igjen!

I dag fikk jeg snappet et bildet av tyven i matfatet til fuglene. Ekornet sitter og skuer utav glassbollen og den har hatt seg et solid måltid med fuglefrø. Jeg må innrømme at jeg fikk et kikk når jeg skjønte at jeg fikk et bra foto. Legger det ut for salg på Epla.no. etterpå.
Ellers har dagen gått med til å hekle på en liten topp som kommer i butikken når den blir ferdig.

Jeg er forøvrig medlem av Sogn husflidslag og besøker Søndre Nordstrand og Østensjø sine husflidslag også når anledningen byr seg. Det blir også noen turer i løpet av sesongen til Kaffistova hvor Oslo fylkeshusflidslag holder strikkekafe siste torsdagen i måneden.

Det er fint å utveksle ideer og få noen tips i mange sammenhenger. Jeg er også medlem i Norsk Knipleforening. Der har jeg ikke vært særlig aktiv på en stund. Håper å komme sterkere tilbake. Det som frister er å bli medlem av nupperelleforeningen også. Får se når tiden får arbeidet seg til en beslutning for meg. Det tar tydeligvis tid noen ganger, men som brodøse så har jeg jo ikke akkurat hastverk som motto.

Tålmodighet må jeg ha også når jeg skal få de optimale fotoene og det blir en del bilder som går rett i papirkurven og noen ytterst få blir av det unike slaget. Det fikk jeg i dag..... Jippi.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar