onsdag 15. mai 2013

Finne seg sjæl...

Hei igjen....

Jeg har hatt opprydding på kontoret mitt hvor det meste av håndarbeidsutstyret befinner seg. Jeg fikk da en sidekommentar fra sambo: Finner du deg selv?
Og ja, jeg finner meg selv i mangfoldet av garn og annet utstyr og heldige meg jeg fant jeg fant så inspirasjonen kom. Restegarn fant jeg som jeg kan bruke til å hekle oldemorsruter med. Har laget et par pulsvarmere allerede. Det er herlig å finne seg sjæl og ikke minst få inspirasjon til mange nyttige ting som kan lages. Rester er aldri å forakte....

Om dagen ellers prøver jeg å benytte meg av det materialet jeg har liggende til å skape alt fra kluter til sokker og pulsvarmere. Sommeren lar jo vente på seg litt ennå.

Vurderer å lage opp et lite lager ved siden av butikken min "Kaffekjerringas Verk" på epla.no. Det finns jo også markeder en kan selge på og ellers så får jeg jo spørsmål også om jeg har noe til salgs.
Det er fint å se arbeidene bli ferdig og skuffen fylles med diverse ting. Er ikke redd for å bli sittende med for mange produkter. De vil bli solgt med tid og stunder.

I dag var ekornet på plass i fuglenes matfat igjen. Det er litt fint å ha det på besøk her. Fuglene blir ikke borte av den grunn heldigvis. Det er litt moro hvordan ekornet sitter i bollen og tar seg en kikk ut iblandt. Den vet tydelig at det den er på tokt og stjeler av andres fat for den er ekstremt var på bevegelser.

Dagen i dag har vært såpass kald og regnfull at vi har fyrt i peisen. Håper å kunne inspirerer litt med et blomsterbilde for det er jo våren som er her og snart kommer jo sommeren tro det eller ei.


  fra Botanisk hage
 
 
Ønsker dere en fin kveld og en god 17.mai feiring...... HURRA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar